pondelok 27. januára 2014

Revolúcia! Mango uviedlo prvú plus size kolekciu .

Moje dni prebiehajú v poslednej dobe asi tak nejako , že sa ráno zobudím , otvorím notebook a následne zlustrujem s čajom v ruke pár webov . Vzhľadom na to, že je práve skúškové , tak potom pekne do učenia. Včera ráno to bola tiež viac - menej taká rutina . Otvorila som eshop Manga ,tuším som hľadala jednu kabelku , či ju ešte majú. Skoro mi však vypadli oči. Refreshnem stránku, a je to tam znova. Vravím si , že ešte asi spím , nuž nespala som .

Mango má plus size kolekciu . Po tom, ako som tu hanobila naše obchody až na pár svetlých výnimiek, toto ma viac ako šokovalo. Konečne! Lustrujem ju a fakt to je realita . Ďalší reťazec , ktorý sa spamätal a myslí aj na túto zanedbávanú skupinu potencionálnych kupujúcich . Well done!

Teraz k samotnej kolekcii. Povedala by som , že sa skôr len tak jemne potáca a Mango samotné si možno ešte stále nie je isté , či urobili správnu vec. Vládnu tam prevažne ľahké šifónové materiály , všetko sa nesie v takom jemnom duchu , až si človek pri tom len slastne zavzdychá .

Každopádne ma táto novinka veľmi príjemne prekvapila . Na margo , myslím , že aj moju peňaženku , keďže nová kolekcia sa už dá objednať online. Značka má môj veľký obdiv za túto prelomovú kolekciu. Nuž neostáva nič iné , ako dúfať , že si príklad vezme jedného dňa tiež taká Zara.

 Novú kolekciu si môžete mrknúť v eshope : http://shop.mango.com/SK/violeta

See you later ;)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára