utorok 4. februára 2014

Ideál ruského temperamentu a ikona moskovských plus size módnych prehliadok má meno Di Larina



Rusko, pre niekoho názov krajiny, kultúry no najmä tým starším generáciám toto slovo dodnes evokuje strach . Keďže sama študujem ruský jazyk, je mi táto krajina blízka. Ale krajina nie je len určitá machuľa na mape. Tvorí ju ohromná kultúra, ľudia a zvyky. Toto ma vždy na Rusku fascinovalo . Farebnosť krajiny zahalenej do chladu, presne tak ako žiaria veže moskovského Kremľa počas tuhej zimy.

O Francúzskach sa vraví, že sú šarmantné. Britky sú dámy s povesťou "suchárov". Ruským ženám však ostal nezameniteľný temperament . Už ako dieťa ma fascinovalo sledovať obrázky ruských žien v rôznych časopisoch . Každá ideálne upravená, no nie tak tuctovo, pekne výrazne. Veď v tak veľkej krajine, ak chcete vyniknúť musíte byť individualita. Červené pery a ryšavé vlasy po pás, hlava hore a z očí im vždy srší sebavedomie. To bolo to , čo som vždy obdivovala.


Jednou takou je aj  Moskovčanka pôvodom z Ukrajiny  Diľara Larina, známa ako Di Larina. Táto slečna je v súčasnosti jednou z najznámejších plus size modeliek Ruska.Je to žena, ktorá nie je tuctová. Rozhodne nesplynie s davom, nosí vzory, neónové farby a výrazné pery. To všetko prispieva k tomu, že je okolo nej akási zvláštna a nešpecifikovateľná aura dynamickosti a ženskosti.
Ako to celé okolo modelingu začalo a aký jej príbeh , už povie ona sama. :)

Modeling bol vždy Vaším snom alebo to bola len náhoda?
Bol to skôr paradox. Nikdy som sa nechcela stať modelkou. Mojím snom bolo skôr, aby som bola ideál ženy, ktorý je v kurze a je ako tak známa. Od malého dievčatka som túžila byť televíznou moderátorkou. S tým ako som rástla, som si však uvedomovala, že to bude nemožné, keďže som bola moletka. Nemala som šancu presadiť sa na konkurze v záplave chudých a vysokých žien. Nevýhodou bolo aj to, že som žila na míle ďaleko od Moskvy plnej nových možností. Povedala som si , že do Moskvy sa dostanem jedine tak, že tam pôjdem študovať a v konečnom dôsledku som aj vyštudovala psychológiu na Moskovskej štátnej univerzite. K modelingu som sa dostala úplnou náhodou. Ako som už spomínala, Moskva bola pre mňa mestom neobmedzených možností a keď som sa raz prechádzala jej centrom , tak ma náhodou oslovil na ulici agent, že potrebujú  trošku tučnejšiu modelku, ale v agentúre žiadnu nemajú. Slovo dalo slovo a ja som odštartovala kariéru modelky.


 Tak ste sa teda dostali do agentúry, ale veď tam boli tisíce dievčat, tak ako sa podarilo práve vám preraziť?
 Prvých šesť rokov som pracovala ako modelka strednej postavy. Nebola som príliš kyprá na skutočnú plus size modelku, ale ani príliš chudá na štandardnú modelku. Bránilo mi to v posune vpred, keďže práve tento typ modelky bol najmenej žiadaný a ja som nemala fakticky žiadnu stabilnú zmluvu na spoluprácu. Vybrala som si svoju cestu, pribrala som 30 kilogramov a zaradila sa tak do kategórie plus size.  Bola som vytrvalá a verila som svojím snom. Netúžila som sa stať známou z dňa na deň. Vedela som čo je mojím cieľom. Nebola to túžba po peniazoch, ale to, aby som ukázala Rusom, že aj bacuľky majú čo povedať vo svete módy. Krôčik po krôčiku som drela, postupne zmluvy prichádzali sami a s nimi aj pre mňa neočakávaná sláva.


Napriek všetkému ste sa nikdy nepohrávali s myšlienkou, že by ste schudli na štandardnú konfekčnú veľkosť?

Boli dni, kedy som bola zúfala zo samej seba. Dnes si už uvedomujem, že to boli len slabé chvíľky. Ľudia ktorí mnou kedysi opovrhovali, kvôli môjmu vzhľadu, mi nikdy nesiahali ani po členky. Prišla som na to však pomerne neskoro, ale lepšie ako nikdy. Hmotnosť je niečo, čo sa v dnešnej dobe dá veľmi ľahko zmeniť. Ja som sa nikdy predtým necítila lepšie a rozhodne neplánujem držať žiadne diéty. Moja mama mi vždy vštepovala, že na žene je podstatná jej charizma a dnes viem že to je veľká pravda!
zdroj fotografií  : https://www.facebook.com/dilarina?ref=ts&fref=ts

0 komentárov:

Zverejnenie komentára