sobota 22. februára 2014

Fascinujúce podujatie British Plus Size Fashion Weekend

Fashion week ci fashion weekend sú vo svete pomerne rozšírené  udalosti týkajúce sa módy . Tie najprestížnejšie sa konajú v mekkách módy akými sú Paríž , New York , Londýn a Miláno . Sú zvyčajne pomerne medializovanými udalosťami , na ktorých predvádzajú renomovaní módni návrhári svoje   kolekcie na nasledujúcu sezónu.

Takto nejako mám aspoň zafixovaný daný pojem ja . Minulý rok sa však hŕstka ľudí z Londýna rozhodla, že zorganizuje niečo inovatívne, čo doposiaľ nemalo obdobu . Slovo dalo slovo a minulý rok sa konal prvý British Plus Size Fashion Weekend.  Pre ohromný záujem v minulom roku  sa rozhodli , že usporiadajú aj druhý ročník víkendu v znamení módy pre moletky. Tohtoročné podujatie sa konalo minulý týždeň, v dňoch 14. a 15. februára. Spolu na ňom predstavilo svoje kolekcie 16 návrhárov , ktorí tvoria módu pre plnoštíhle ženy . Na tomto podujatí sa zúčastnilo okolo 1000 hostí , prevažne mladých a sebavedomých moletiek . Úžasne , že ?

Na móle sa predvádzala tradičná konfekcia , no okrem nej  boli aj prehliadky spodnej bielizne, či dokonca plaviek. Svoje modely tam reprezentovali značky ako Evans, Tika Soomak, Dea London, Scarlett & Jo, Jane Watsone and OPhee .

Myslím, že toto podujatie v sebe nesie veľkú myšlienku . Ja len dúfam , že posolstvo niečoho podobného sa raz rozšíri aj do našich končín a krajov.














zdroj obrázkov: https://www.facebook.com/BPSFW



1 komentár:

  1. Super článok :) ja som takto písala o Curvy is sexy v Berlíne, ktorého som mala tú česť sa zúčastniť ako modelka :)
    Curvy is sexy 2016

    OdpovedaťOdstrániť